תהליך הרישום למחנות הקיץ מתקיים החל מחודש אוקטובר ועד גמר מכסת המקומות המוקצים לחניכים ישראלים על ידי מחנות הקיץ איתם אנו עובדים בארה"ב ובקנדה.
היכנסו לאתר האינטרנט וקראו על מגוון מחנות הקיץ אותם אנו מייצגים. במקביל, תוכלו להתקשר למשרדי ארגון "Camp USA" ולקבל ייעוץ לבחירת המחנה המתאים לכם על פי הקריטריונים הבאים: גיל, תאריכי המחנה ומיקומו, מגוון הפעילויות המוצעות ונתונים נוספים.
הרישום הראשוני מתבצע בטלפון. לאחר קבלת פרטים אישיים של הנרשם ותשלום מקדמה בסך$350, אישור ההרשמה וטפסי הרישום של המחנה יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני. את הטפסים השונים יש למלא, כולל חתימה על טופס תנאי ההשתתפות, ולהחזירם אלינו בהקדם.
עליכם לוודא שברשותכם דרכון בתוקף לתקופה של שישה חודשים לפחות, וכן ואישור כניסה לארה"ב (ESTA). אם אין בידכם אישור זה, נשמח להנחות אתכם כיצד להוציא. בנוסף, אנו דואגים לכרטיסי הטיסה ולתשלום הביטוח הרפואי, שהינם כלולים בתשלום.
ארגון "Camp USA" ישמור עמכם על קשר רציף לכל אורך השנה וימסור פרטים ומידע נוסף ככל שצריך. בסמוך ליציאה למחנה, תקבלו הזמנה להשתתף במפגש הכנה שיתקיים בבית הספר "בליך" ברמת גן, בהנחייתם של צוות "Camp USA" והמדריכים המלווים. המפגש מיועד לילדים ולהורים יחדיו, ובו בין השאר יפגשו הילדים עם חבריהם הישראלים ועם המדריכים המלווים ולהורים יינתן את כל המידע הרלוונטי לקראת הטיסה וחווית מחנה הקיץ.
בכל מחנה קיימת מרפאה המאוישת 24 שעות ביממה על-ידי אחיות ורופא השוהה במחנה או נמצא במרחק קריאה קצר. עם הרשמתכם תמלאו טפסים רפואיים שיישלחו למחנות, בהם יהיה את המידע הרפואי הנדרש למתן טיפול.
כל משתתף באחד ממחנות הקיץ מבוטח על ידי ארגון קשר חם בביטוח "מדיכלל עולמי" של כלל ביטוח ופיננסים.
הפוליסה הינה ייחודית עבור בני הנוער המשתתפים בתוכנית וכוללת הרחבה לספורט אתגרי, ביטוח מטען וביטול טיסה עקב בעיה רפואית.
יש לעיין בקובץ פרטי הפוליסה המצ"ב על מנת ללמוד את תנאיה.
חשוב לציין כי כל טיפול רפואי הנדרש לאורך תקופת השהות ילווה ע"י המדריכים במחנה הקיץ.
שימו לב, הפוליסה כוללת החמרה של מצב רפואי קודם. עם זאת, בכל בעיה רפואית יש לעדכן אותנו בהקדם.
על מנת להיכנס לארה"ב יש לדאוג לדרכון בתוקף ואישור כניסה לארה"ב. תהליך הוצאת האישור מתאפשר רק עבור אזרחים ישראליים בעלי דרכון ביומטרי ומחליף את הצורך בויזה. התהליך כרוך בהליך בירוקרטי הכולל יצירת חשבון באתר השגרירות תוך מילוי טפסים רלוונטיים, תשלום אגרה והוצאת אישורים מתאימים. על כן, את התהליך יש לבצע מספר חודשים טרם היציאה למחנה ולא לחכות לרגע האחרון.
על מנת להתחיל בתהליך יש להיכנס לאתר השגרירות האמריקאית.
למידע בעברית על כל תהליך הנפקת האישור, לחצו כאן.
כמובן שאנו עומדים לרשותכם ונשמח לעזור עם כל שאלה.
Error: API requests are being delayed. New posts will not be retrieved for at least 5 minutes.
There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.
Click here to troubleshoot.
Camp USA
משרדים:
077-8036273
עמותת קשר חם
חוויית המפגש בין ישראל לתפוצות (ע"ר) 580452589